Datorită naturii artizanale a produselor noastre, nu putem oferi rambursări sau schimbăm produse de panificație și patiserie. Odată ce un tort a fost luat de dvs. sau de o parte desemnată, acesta este considerat "acceptat". Toate produsele sunt responsabilitatea clientului după ce acesta părăsește magazinul nostru sau după primirea de la șoferi. Restituirile solicitate datorită stilului de decorare, nuanței de culoare sau designului general de decorare nu vor fi onorate.
Dacă aveți nevoie să amânați tortul pentru o altă dată, avem nevoie de o notificare de cel puțin 48 de ore în avans. Putem ține comanda amânată pentru o perioada nelimitată sau vă putem reprograma comanda pentru altă dată (în funcție de disponibilitate). Dacă doriți să schimbați forma tortului dvs., vă rugăm să ne informați în decurs de 48 de ore. Torturile 3D necesită o notificare de cel puțin 5 zile dacă schimbările vor fi făcute la tort sau pentru a schimba data. Aroma și textura tortului sunt subiective. Restituirile solicitate din cauza aromei sau texturii după ce tortul a fost acceptat și preluat nu vor fi onorate. Puteți beneficia de o rambursare dacă produsul este adus înapoi la noi și calitatea aromei sau texturii tortului nu respectă standardele noastre. Producția noastră este testată zilnic pentru a asigura cea mai înaltă calitate posibilă. Țineți minte, varietatea temperaturii și umiditatea poate afecta într-o oarecare măsură aroma, designul general sau textura tortului. Vă rugăm să înțelegeți că nu putem controla modificările de textură sau schimbări de culoare sau formă din cauza condițiilor meteorologice.
Următoarele scenarii sunt singurele cazuri în care vom oferi rambursări înainte de livrare:
Rambursarea se va face numai prin metoda originală de plată. Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.
Suport clienti Luni - Vineri Între 08:00-20:00
+37378000119 +37378000118 sectiacomenzidolceparma@gmail.com